Dietist

Meddelande

Det går inte längre att söka denna tjänst. Antingen är tjänsten borttagen eller så har ansökningstiden gått ut.

Samrehab söker Dietist. Välkommen med din ansökan senast den 30 juni.

Vi erbjuder

I din roll som dietist kommer du att arbeta med både vuxna och barn inom kirurgi, medicin och primärvård. I arbetsuppgifterna ingår nutritionsbedömning och kostrådgivning till patienter och anhöriga.

Berätta gärna om du har någon specifik inriktning eller intresseområde. Vi arbetar kontinuerligt med förbättringar och utvecklingsuppdrag inom arbetsplatsens område.

Tjänsten är placerad på dietistmottagningen vid Västerviks sjukhus.

Vi söker

Vi söker dig som är legitimerad dietist. Erfarenhet som dietist är meriterande. Du har god förmåga att samarbeta, ta eget ansvar och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter samt är lösningsfokuserad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Urval sker löpande så vänligen skicka in din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan!

Vår arbetsplats

Samrehab - Proffs på rehabilitering i norra länet
Samrehab är en kreativ basenhet som innefattar arbetsterapeuter, sjukgymnaster, kuratorer, assistentpersonal och dietister inom öppen och sluten vård i norra Kalmar Län. Mer information om vår basenhet hittar du på www.ltkalmar.se/halsa-vard/samrehab/

Kom och arbeta i vår vackra stad Västervik!

Inom Samrehab erbjuder vi fortbildning och ständigt lärande! Du får möjlighet att auskultera inom olika områden som är intressanta för dig i din roll som dietist till exempel göra studiebesök eller vara med på en operation.

Läs mer om landstinget som arbetsgivare

Om tjänsten

Referensnummer:HSF Sam:2017:9 Placering/enhet:Samrehab Anställningsform:Vikariat Anställningstid:vikariat ett år med möjlighet till förlängning Sysselsättningsgrad:Heltid Tillträde:Efter överenskommelse Lön:Individuell lönesättning Ansök senast:2017-06-30 Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.