Startsida/Jobba hos oss/Sök lediga jobb/Intensivvårdssjuksköterska

Intensivvårdssjuksköterska

Meddelande

Det går inte längre att söka denna tjänst. Antingen är tjänsten borttagen eller så har ansökningstiden gått ut.

Oskarshamns sjukhus söker Intensivvårdssjuksköterska. Välkommen med din ansökan senast den 14 augusti.

Om oss

Vid den vackra Småländska kusten, mitt i Kalmar län, ligger Oskarshamn. Kommunen erbjuder trevliga boendemiljöer, varierat och starkt näringsliv, vacker skärgårdsnatur samt ett rikt kultur- och friluftsliv.

Oskarshamns sjukhus har det lilla sjukhusets fördelar med snabba beslutsvägar och nära kontakter mellan enheterna. Vi arbetar med ständiga förbättringar och har utsetts till "Sveriges bästa mindre sjukhus" 2012, 2014 och 2015 baserat på kvalitet, väntetider och patientutlåtande. Vi är stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på professionalism, engagemang och laganda.



Läs mer om landstinget som arbetsgivare

Arbetsuppgifter

Att vårda patienter som är i behov av avancerad sjukvård inom i huvudsak medicinsk intensivvård och hjärtintensivvård. Vi har också möjligheter att vårda patienter med postoperativa omvårdnadsbehov. Utöver det ombesörjer vi sjukhuset med hjärtlarm, MIG-team, mobimed larm, elkonventering, Rädda Hjärnan larm och annan assistans.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom intensivvård. Du har en positiv livssyn, initiativkraft samt har god samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Urval sker löpande så vänligen skicka in din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan!





Om tjänsten

Referensnummer:HSF On:2016:30 Placering/enhet:Oskarshamns sjukhus Anställningsform:Tillsvidareanställd Anställningstid:Tillsvidareanställd Sysselsättningsgrad:Heltid Tillträde:Efter överenskommelse Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning Ansök senast:2016-08-14 Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.