Medicinsk sekreterare Borgholms Hälsocentral

Meddelande

Det går inte längre att söka denna tjänst. Antingen är tjänsten borttagen eller så har ansökningstiden gått ut.

Primärvårdsförvaltningen söker Medicinsk sekreterare Borgholms Hälsocentral. Välkommen med din ansökan senast den 15 april.

Vi erbjuder

Som medicinsk sekreterare hos oss är du med och påverkar i våra tvärprofessionella utvecklingsgrupper. Gemensamt arbetar vi fram verksamhetens arbetssätt vilket skapar ett stort engagemang och ett gott arbetsklimat.

Vi är ledande vad gäller utvecklingen av framtidens primärvård och samarbetet mellan kommun och landsting.

Vi söker

Vi ser gärna ytterligare en lagspelare som är positivt inställd till att jobba med varierande arbetsuppgifter. Vi är en arbetsgrupp som har roligt på arbetet och har förtroendet att arbeta fritt under ansvar. Stundvis är tempot högt, dock stimulerande och utvecklande.

Vi ser gärna att du har utbildning som medicinsk sekreterare eller hälso- och vårdadministratör och erfarenhet i journalsystemet Cosmic.

Vår arbetsplats

Landstingets Primärvårdsförvaltning erbjuder primärvård till hela Kalmar län. Vi sätter människan i fokus och arbetar varje dag för att bli lite bättre. Vår grund är allmänmedicin och ett hälsofrämjande perspektiv.

Borgholms hälsocentral har nya fina lokaler med havsutsikt i centrala Borgholm. Här finns alla ålderskategorier representerade, vilket gör att både erfarenhet och ny kunskap tas till vara.

Vi har även en nyrenoverad filial i Löttorp där du har möjlighet att få arbeta.

Läs mer om landstinget som arbetsgivare

Om tjänsten

Referensnummer:PV:2018:39 Placering/enhet:Primärvårdsförvaltningen Anställningsform:Tillsvidareanställd Anställningstid:provanställning kan bli aktuellt Sysselsättningsgrad:Tillsvidareanställd, Tillträde:Efter överenskommelse Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning Ansök senast:2018-04-15 Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.