Medicinsk sekreterare, medicinkliniken

Meddelande

Det går inte längre att söka denna tjänst. Antingen är tjänsten borttagen eller så har ansökningstiden gått ut.

Oskarshamns sjukhus söker Medicinsk sekreterare, medicinkliniken. Välkommen med din ansökan senast den 25 juni.

Vi erbjuder

I arbetet ingår också sedvanliga arbetsuppgifter för medicinsk sekreterare såsom posthantering samt receptions- och kassaarbete. Vi arbetar i journalsystemet Cosmic.

Vi söker

Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare/vårdadministratör med goda kunskaper i svenska språket och medicinsk terminologi. Erfarenhet av arbete i journalsystemet Cosmic är meriterande.

Vår arbetsplats

Vid den vackra Småländska kusten, mitt i Kalmar län, ligger Oskarshamn. Kommunen erbjuder trevliga boendemiljöer, varierat och starkt näringsliv, vacker skärgårdsnatur samt ett rikt kultur- och friluftsliv.
Oskarshamns sjukhus har det lilla sjukhusets fördelar med snabba beslutsvägar och nära kontakter mellan enheterna. Vi arbetar med ständiga förbättringar och har utsetts till "Sveriges bästa mindre sjukhus" 2012, 2014, 2015 och 2016 baserat på kvalitet, väntetider och patientutlåtande. Vi är stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på professionalism, engagemang och laganda.

Som medicinsk sekreterare på Medicinkliniken erbjuder vi dig en trivsam arbetsplats och en möjlighet att utvecklas i din profession.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter hos oss på Medicinkliniken kommer att vara patientdokumentation, journalhantering, remisshantering, brev samt övriga vårdadministrativa uppgifter.

Läs mer om landstinget som arbetsgivare

Om tjänsten

Referensnummer:HSF On:2017:34 Placering/enhet:Oskarshamns sjukhus Anställningsform:Tillsvidareanställd Anställningstid:Tillsvidareanställd Sysselsättningsgrad:Heltid Tillträde:Efter överenskommelse Lön:Individuell lönesättning Ansök senast:2017-06-25 Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.