Medicinsk sekreterare Nybro Hälsocentral

Primärvårdsförvaltningen söker Medicinsk sekreterare Nybro Hälsocentral. Välkommen med din ansökan senast den 21 november.

Vi erbjuder

Som medicinsk sekreterare på Nybro hälsocentral kommer dina arbetsuppgifter bland annat
att bestå av journalskrivning, receptionsarbete samt andra administrativa arbetsuppgifter. I arbetet ingår nära samarbete med övriga yrkeskategorier på hälsocentralen för att tillsammans kunna ge patienterna en bra vård. Vi erbjuder dig ett arbete i en trevlig miljö tillsammans med engagerade kollegor.

Vi söker

Vi söker dig som är positiv, flexibel och har lätt för att samarbeta. Du trivs med att ge god service till både kollegor och patienter. För att vara aktuell krävs det att du har medicinsk sekreterarutbildning alternativt vårdadministratörsutbildning, samt god datorvana och goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av arbete i Cosmic journalsystem är meriterande liksom tidigare erfarenheter av arbete i primärvård.

Vår arbetsplats

Landstingets Primärvårdsförvaltning erbjuder primärvård till hela Kalmar län. Vi sätter människan i fokus och arbetar varje dag för att bli lite bättre. Vår grund är allmänmedicin och ett hälsofrämjande perspektiv.

Nybro Hälsocentral ligger i centrala Nybro med närhet till bra kommunikationer. Vi har cirka 8500 listade patienter. På hälsocentralen finns specialister i allmänmedicin, utbildningsläkare, distrikts- och sjuksköterskor, primärvårdspsykologer, undersköterskor, BMA, medicinska sekreterare och fotterapeut.

Välkommen med din ansökan!

Läs mer om landstinget som arbetsgivare

Om tjänsten

Referensnummer:PV:2018:111 Placering/enhet:Primärvårdsförvaltningen Anställningsform:Tillsvidareanställd Anställningstid:provanställning kan bli aktuellt. Sysselsättningsgrad:Tillsvidareanställning, Tillträde:Efter överenskommelse Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Ansök senast:2018-11-21 Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.